Saturday, March 12

Ma Bestie !



A friend knows the song in my heart and
sings it to me when my memory fails.

credit to Donna Roberts for creating such a nice quotes . pandai copy paste je lah kan . na cipta mmg ta lepas lah kan . reka nursing diagnoses pun sampai kemek - kemek dahi . haishh . okeh . end there . STRAIGHT TO THE POINT plis .

BFF


bukak je topik bff , mmg byk benda tuk cerita kan . kan .  sorang bestie punye cite da cukup 3 pages . tambah pulak yg ade 4-5 orang bff , mmg makin berganda-ganda la kapaasiti pages kan . oh . perlu mule menulis tentang mereka . JIDA , NANA , MIRA , PIKA . those are my gangs in campus . onestly . mmg SANGAT happening lah dgn dorang sume . best punye kepala meh . macam-macam benda bule buat . dari main dam ular vs tangga sampai la GTA , sumenye same-same . mmg best lah ! 



mira


jida


nana

pika


so , those abuv are my bestie . i'd share most of cheerful moments with them . gado + ngumpat tuh lumrah lah kan . mmg ta bule lari . upmost important , jg hati masing-masing kan . okeh . to my skul bestie , jgn kecut okeh . aku tak lupe korang lah . haha . nah gambo 'sekeping' . aku simpan taw . luv uol damn much bebeh . end~


my skul bestie !


No comments:

Post a Comment